tisdag 18 oktober 2016

Mer smak av jul



Vilken grå dag vi har haft idag. Smått duggregn och ganska få grader. Jag har inte en enda gång önskat mig ut från kontoret. Skönt med inomhus-arbete, denna del av året i alla fall.

Vet ni, för några dagar sedan köpte jag hem ännu en burk med smak av jul.
Nämligen de så goda skumtomtarna. Sååå goda!





Varje år brukar de dessutom släppas med en speciell smak som polkagris, pepparkaka och clementin. Årets smak lär vara julgröt och kanel. De skall så klart testas, men jag har ännu inte sett dem i butik.
Har du? Har du kanske tom. smakat dem?

Nu, en kopp kaffe innan det är dags för läxläsning.



Ha en fin kväll!




3 kommentarer:

  1. Det där är ett måste i juletider! Och det ska var Cloetta och inget annat ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Åh skumtomtar, jag älskar verkligen skumtomtar.
    Men just nu är det inga sötsaker före första advent....lite jobbigt måste jag säga nu när dom där godingarna har kommit.
    Önskar dig en fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hi views did you know there are spell to win love back from an ex. I have done it. I love reading about relationships and how to make them work, how to better the relationship, and how to keep the spark alive, even how to talk to them a certain way to get them to think a different way about the situation and you. If you need advice or want to win your ex back, try this: augusmimi789@gmail.com copy and message on the following (augusmimi789@gmail.com )It will change your mentality and get you what you want.

    SvaraRadera