torsdag 22 september 2016

I'm back!



Vänner, jag har inte gått under jorden. Jag har bara tagit en väldigt lååång paus från bloggandet. Inga egna inlägg och inte heller har jag kikat in på andra bloggar. Men, nu är jag alltså tillbaka igen med nya tag efter en härlig sommar som bl.a har innefattat en resa till ljuvliga Italien, en liten roadtrip med familjen och en del annat. Mer om detta i ett annat inlägg.
Jag har varit flitigare med att uppdatera mitt Insta-konto dessa månader, så har du lust att se lite av min sommar, kika in där. Jag heter baramammamilla där också.

I dag kör vi VAB här hemma med en krasslig Lillebror, så nu blir det kaffe och lite sen frukost.



Önskar dig en fin dag!

Go'morron!




3 kommentarer:

  1. Kul att "ses igen"!
    Krya på Lillebror och passa på att njut av vara tillsammans!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Kan vara skönt att ta lite ledigt från bloggandet ibland.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera