måndag 7 mars 2016

Nu är de på plats


Hej alla ni sköna som kikar in här på min blogg!

Hoppas att ni har haft en finfin helg!
Min helg har gått i en rasande fart med födelsedagsfirande (min födelsedag), restaurangbesök, skridskoåkning, fotbollscup...

En riktigt fin helg med andra ord.




Ni som hängt med här ett tag vet att jag varje år sätter ut ett litet gäng penséer lagom till min födelsedag och eftersom jag fyllde år i lördags, så fanns de på plats i torsdags. De står där så fint utanför dörren och ger ett litet löfte om att våren är på gång. Att vi snart får njuta av mer grönska och blomning i trädgården och ute i naturen. Visst är det väl härligt?!


Ha en fin start på veckan!



7 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Kul att vi delar födelsedag ;-)
    Visst längtar man efter våren nu, trist att vakna till vit mark i dag. Kram J

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott.. så fint med penséer här känns våren långt borta då vi vaknade upp till ett vinterlandskap på västkusten idag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dig i efterskott....vi fyller år på nästan samma dag, jag fyllde år i fredags...
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott. Och vad avis jag blir att ni kan sätta ut blommor redan nu. Det är nog två månader bort tills vi kan göra det. Ha en fin kväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Grattis än om lite sent. Jag känner fortfarande vinter, tyvärr. Kram anette

    SvaraRadera
  6. Men då får man Gratulera några dagar för sent. Och det lät som din dag varit bra.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott :)
    Kram Pia

    SvaraRadera