onsdag 30 mars 2016

Hur gick det?


Hej, hej, hallå!

Lite märkligt blir det tycker jag. Dessa korta veckor gör mig alldeles dagvill. Idag är det redan onsdag, fast det känns som tisdag. Helt ok när det är på det viset. Lite tråkigare när det är på andra hållet.

Ni vet mitt lilla projekt med påskliljor som jag ville ha blommande till påskafton, då de skulle stå så fint utanför dörren och lysa upp som små solar och hälsa våra gäster välkomna. Hur gick det med det?
Ganska så bra får jag nog säga. Ett par dagar till och det hade blivit perfekt, men vi kan ju inte styra över naturen. Även om jag gjorde ett tappert försök... 😉

Nåja, här ser du resultatet i alla fall. Helt ok enligt mig.





Ha en fin dag, så här mitt i veckan!



5 kommentarer:

  1. Tycker det blev jättefint.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Så fint med påskliljor. Visst är känns det konstigt att det redan är torsdag. Men skönt ändå trots att man inte hinner med riktigt. Ha en fin eftermiddag. Kram Anniak

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Fint och påskigt med de fina gulisarna :)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Fint och påskigt med de fina gulisarna :)

    SvaraRadera