fredag 11 mars 2016

Fredagen är här!


Den härliga fredagen är här - igen!
Därmed är helgen i antågande och jag skall njuta sååå av några lediga dagar.
I kväll kör vi fredagsmys enligt konstens alla regler. Först en god middag och därefter en film och lite godsaker därtill. Kanske hinner vi med ett parti Uno som vi gärna spelar i vår familj. En skön kväll helt enkelt!

Morgondagen är ganska fullbokad från morgon till kväll, men sen, på söndag då har vi ingenting bokat över huvudtaget. Då tänker jag mig att jag efter sovmorgon skrotar runt i pyjamas typ halva dagen och gör vad som faller mig in för att sedan bege mig ut i det vackra vårvädret som jag hoppas på till helgen.

Strawberry cheesecake vore gott till i eftermiddag. Mmm!


Men först, jobb några timmar till och kanske en härlig eftermiddagsfika.
Sen tänker jag hålla helg!

Vad hittar du på till helgen?


Ha det riktigt gott!




3 kommentarer:

  1. Det finns inget härligare än när fredagen kommer och man vet att man har en heeeel helg framför sig :)
    Hoppas du har en fin kväll
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Här har det varit "mässhelg" (vildmarksmässa och allt för sjön) och Mello. Idag blir det nog lugnt... ;)

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig en fin kväll,
    hoppas helgen har varit bra.
    Kram Pia

    SvaraRadera