söndag 27 mars 2016

Alldeles för mycket


Hejsan!

Jag hoppas att ni alla har en fin påsk!
Det har vi, men oj så mycket vi äter! Jag måste på fullaste allvar ta tag i motionerandet direkt när påskhelgen är över. Annars blir det nog ingen beach 2016 för min del. 😉



Fast idag har vi varit iväg på shopping i typ fem timmar och det kan väl jämföras med motion?
Springa in och ut och runt i butiker.
Å andra sidan blev det både middag och fika, så det lilla jag eventuellt förbrände fyllde jag säkerligen på igen.

Nåja, påsken är inte över så nu blir det film, godis och tårta för vi firar Storasyster som fyller år idag.


Ha en fortsatt fin påsk-helg!



7 kommentarer:

  1. Shopping motion gillar jag, visst förbränner vi under shopping. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vackra blommor! Här har det också blivit för mycket godsaker och för lite motion men idag blir det gymmet. Ha en fortsatt fin påskhelg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Shoppingmotion är helt okej!!! =)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Här har det blivit alldeles för mycket gott under helgen så idag började mitt nya nyttiga liv med ännu mer motion och mindre onyttigheter.

    SvaraRadera
  5. Det är riktigt jobbigt att shoppa:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Tror att man förbränner massor av att shoppa...det har jag hört ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Alldeles för mycket mat här med kram

    SvaraRadera