onsdag 13 januari 2016

En julklapp


Hej, hej!

Hoppas att ni har det fint denna onsdag!
Här har det blivit riktigt kallt och ännu kallare skall det bli. Helt ok för mig, hellre detta vinterväder än grått, blött och blåsigt som vi annars brukar ha denna del av året.
Jag har dragit igång en brasa så resten av familjen kan värma sig när de kommer hem om en stund.

Tänkte att jag skulle visa er en söt liten sak som jag fick i julklapp.
När jag öppnade paketet såg jag en liten gryta med lock. Så söt, tänkte jag, men när jag öppnade locket blev jag överraskad. Det var minsann ett ljus. Med en underbart behaglig doft av mandel och honung. Visst är den fin, den lilla ljus-grytan? Den kommer från EightMood.





Nu skall jag slänga mig en stund i soffan innan det är dags för läsläxa med Lillebror.
Vad hittar du på ikväll?


Ha det gott!





3 kommentarer:

  1. Mandel och honung lät som en god doftkombo...
    Ja det är allt kallt nu bara att pälsa på sig ;-)

    Ha en bra dag

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jätte fin.
    Nu har vi verkligen fått vinter, men lite för kallt för min smak,
    men det är väldigt vackert.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jätte fint.....massor med ljus behövs nu. Kram Anette

    SvaraRadera