fredag 25 december 2015

God fortsättning


God fortsättning på julen, vänner!

Jag hoppas att ni liksom jag hade en fin julafton och att ni var riktigt nöjda med dagen, hur ni än firade den.
Vi firade hos J's föräldrar i gott sällskap och med underbart god mat. Mycket mat dessutom. När jag lade mig i går kväll kändes det som om det skulle dröja länge innan hungern gav sig tillkänna nästa gång, men icke. I morse vaknade jag hungrig igen. Märkligt det där.



Idag kör vi en lugn hemmadag med film, godsaker och kanske en skön promenad om vinden behagar att avta något.
Barnen vill förstås pyssla med sina julklappar, spela spel, bygga med Lego, läsa spännande böcker osv. 


Ha en fortsatt fin jul!



5 kommentarer:

  1. Jaa vår julafton blev superbra. Fast den avslutades med matförgiftning för min del. Jaa idag softar vi runt och kollar på paketen. God fortsättning.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till dig också! Är väldigt nöjd med en lugn julafton och en ännu lugnare juldag. Imorgon hoppas jag på lite mera action.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. God fortsättning till dig !
    Idag tar vi det väldigt lugnt, det var visst hockey på tv,
    jag håller mig nog till datorn tror jag ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. God fortsättning till dig med.
    Här chillar vi idag och bara går och myser.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Fin julafton här med :)
    Kram och god fortsättning!
    /Maria

    SvaraRadera