torsdag 5 mars 2015

Min dag!


Vänner, idag är det min dag och det har firats här hemma med middag, tårta, blommor och finfina presenter. Precis som sig bör en sådan här dag.

Ni som har I-phones, har ni testat att ta foton med Hipstamatic? En app som man enkelt laddar ned och kan därefter experimentera med bilder på ett ganska enkelt sätt. Inget avancerat och jag tror inte ens att man kan zooma in, men riktigt roligt att fota med olika filter och ljus.
Testa vet jag!
Förmodligen finns det appar för detta även till andra telefoner än I-phone, men det har jag inte kollat upp.
Några bilder som jag tog med Hipstamatic tidigare idag på de vackra rosor som stod och väntade på mig när jag kom hem idag.




Tårtan som vi åt av var så klart min absoluta favorit, Prinsesstårta.
Jag är barnsligt förtjust i denna tårta och framförallt i marsipanen! Mmmm, så gott!



Ha en riktigt skön kväll och kom ihåg att snart så är det helg! ;)





4 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på din födelsedag!
    Vilken rolig app, den ska jag kolla upp!
    Trevlig helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis lite i efterskott! Hoppas att du hade en bra dag..
    Mmm Prinsesstårta är en favorit här med..

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. MMMM den tårtan bara:) hoppas ni haft en lika vårsolig helg som här i GBG, nu ser man hopp efter mörker.

    Vill du se ett UNDERBART tornhus kan du kika in min blogg:)

    ha en fin ny vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera