måndag 9 februari 2015

Vi fortsätter...


Go'morron nya veckan!

Hur har ni det? Här börjar vi veckan på samma sätt som vi avslutade förra veckan. Nämligen med VAB. Hu så tråkigt det är nu i februari när var varannan människa är sjuk.
För egen del har jag klarat mig hyfsat, men just nu känner jag hur det river i halsen. Inte alls skönt, men jag biter ihop och försöker förtränga det så länge det går.


Jag tar och lånar Storasysters vackra mugg från Indiska, fyller den med gott the och njuter av det. Blickar ut i trädgården och vänder näsan mot solen och känner värmen och ljuset genom fönstret. Sååå avkopplande att sitta så en liten stund.

Hoppas du har en riktigt fin start på veckan!


4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den muggen känner jag igen. Hoppas hon tycker om den och att hon dricker mycket te och choklad i den.
    Krya på er

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Du får försöka se det som lite extra "avkoppling" när du är hemma med VAB ;) Njuta av en kopp thé och kanske mysa med sjuklingar? ;)
    Krya på till er!
    Kram/Maria

    SvaraRadera