söndag 25 januari 2015

Vilken lördag!


Vilken fest jag var på igår!
För en tid sedan fick jag en inbjudan till en fest, en återträff med gamla kollegor.
Vi var nog 80 personer som träffades för mat, mingel och dans. Sååå roligt vi hade. 
Det var min första arbetsplats och vi var många jämngamla, på den tiden unga, som jobbade ihop. När man är ung och jobbar så tätt tillsammans som vi gjorde, kommer man varandra väldigt nära. Många av oss umgicks även privat, så det gick liksom ihop, jobb och fritid.

Idag har vi vaknat upp till en härlig vinterdag, sol och lite lite snö på marken.
Jag var ute en runda i trädgården och fotograferade. När jag kom in igen slog det mig att den ena bilden jag tog, tog jag även i somras. Kul att se de båda bilderna med samma motiv, men ändå så olika.



Nu slänger vi på oss jackor, mössor och vantar för att bege oss ut en runda.

Ha en skön dag!


2 kommentarer:

  1. Vad kul med en sån återträff. Lite skillnad på bilderna men här har vi mer snö :) Kram Suss

    SvaraRadera