söndag 21 september 2014

Vackra blommor


Ojojoj, vad denna weekend har gått fort!
I en rasande fart har den passerat och nu är snart den nya veckan här, men först lite söndagsmys, läsa för barnen och få dem i säng. Sedan blir det kanske en film för mig och J.

Förra veckan såg vi inte så länge på valvakan som vi hade tänkt. Det hände liksom inte så mycket. Istället blev det en film. En film som jag inte rekommenderar, Resident evil. Det finns dessutom fem filmer, som en hel serie. Not my cup of tea, om man säger så. 


Vackra Hortensior fick pryda vårt matbord igår. Visst är det väl härligt hur lite blommor kan skapa stämning och göra en dukning komplett. Jag älskar att botanisera hos blomster handlaren och välja vackra blommor som får följa med mig hem. 

Vad har du hittat på i helgen?

Nu skall jag åter rikta min uppmärksamhet på barnen.

Ha en skön kväll!


3 kommentarer:

  1. Älskar verkligen Hortensior. Här kör vi lite söndagsmys också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hortensior är fina... fint att piffa till dukningen med!
    Här har det varit hockey och fotboll hela helgen så att slå sig ner i soffan nu är hu rskönt som helst

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Det är så fint med hortensior!

    SvaraRadera