torsdag 4 september 2014

Nytt utanför dörren





Hej hopp!

Tänkte visa er lite nytt som har placerats vid entren, utanför vår dörr.
Ett enkelt brickbord, ett hjärta, en växt och en liten ljuslykta har jag hunnit fixa till mellan tvätthögar, läxläsning, tillagning av middag mm. Den härliga vardagen är här åter igen och visst är det underbart.



Helgen närmar sig med stormsteg och jag hoppas att jag kan få med mig familjen på en liten utflykt på lördag och kanske lite trädgårdsfix med förberedelser inför den stundande hösten. På söndag spelar Lillebror A fotbollsturnering, så vi kommer så klart att vara med och heja på!

Har du några planer för helgen?

Ikväll håller jag tummarna för svenska fotbollsherrarna som spelar landskamp!


Njut av torsdagskvällen!


5 kommentarer:

  1. Fint med brickbordet på utsidan... Ja här är
    Vardagen igång!
    Nu till helgen är jag hemma själv med Noah medans mannen och äldsta sonen åker på hockeyläger!
    Hoppas på strålande väder!
    Lycka till på fotbollen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Va fint pyntat inför hösten. Jag har inte hunnit ännu. Här blir det restaurangbesök i morgon och 25 års kalas på Lördag?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gjort! Här hemma får det bli höst utanför nästa helg.
    Här hade vi hela min familj på grillning igår och idag blir det hemma jobb men hoppas på en del utetid också, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vad fint du gjort! Här hemma får det bli höst utanför nästa helg.
    Här hade vi hela min familj på grillning igår och idag blir det hemma jobb men hoppas på en del utetid också, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort.
    Hoppas du njuter av dagen
    Kram Pia

    SvaraRadera