fredag 14 februari 2014

Valentine


Idag är det Alla Hjärtans Dag! En hel dag ägnad åt kärlek!
Firar ni dagen? Kanske middag på någon trevlig restaurang eller blommor till din kärlek?
Vi firar inte dagen speciellt, men jag har förberett något litet till dem jag älskar mest i världen, J och barnen. Middagen intar vi hemma i lugn och ro. 
På fredagar brukar vi köpa hem färdig mat och så även idag, då vi köper Kebab från stans bästa Kebabställe. Riktigt gott skall det bli.
Jag tror dessutom att jag kommer att stoppa i mig några goda gelehjärtan och något gott choklad efter maten. Det är ju trots allt Alla Hjärtans Dag och då får man ju unna sig något extra.

Helgen står för dörren och det är en skön känsla. Nu skall jag bara avverka några timmar till på jobbet innan jag håller helg.





Ha en fin fredag och Happy Valentine!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar