onsdag 22 januari 2014

Nytt till barnen



Så är det onsdag och vi är mitt i veckan!

För en tid sedan skrev jag att det behövdes fyllas på i barnens garderober och då var det framförallt Lillebror som vuxit ur sina kläder.
Efter att ha surfar runt lite på nätet hittade jag Lager 157 och där hittade jag en del fint till våra barn. Priserna var riktigt bra och nu efter att jag har fått det jag klickade hem måste jag säga att kläderna är av god kvalité. Kul att bli nöjd efter att ha handlat på nätet. Hur det än är så kan ju bilder vara missvisande och ge ett felaktigt intryck.

Några av Lillebrors kläder från Lager 157.
Så klart hittade även Storasyster något hon ville ha.

För tillfället är vi nöjda och klarar oss med det inköpta ett tag. Det tidigare stora behovet av nytt är inte längre lika stort.


Ha det gott!




2 kommentarer:

  1. Skönt när man hittar lite nytt och dessutom till bra pris. Vi har lager 157 här så dottern brukar också hitta saker där.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Fina saker du klickat hem!
    Vi har Lager 157 i Uppsala, men av någon anledning så glöms den butiken bort, hos mig. Tyvärr, för de har massa fint och bra!
    Kram /maria

    SvaraRadera