måndag 4 november 2013

Knäck


Hej måndag och nya veckan!

Hur har ni det på måndagskvällen? Vi har det bra och lugnet håller på att lägga dig över vårt hus.

Idag har jag varit hos optikern för att kolla min syn (vilket man brukar göra hos optikern ;) ) som jag allt mer börjar tvivla på. Ett litet synfel har infunnit sig så nu blir det till att spana in och välja bågar. Det lär inte bli lätt, det finns ju en uppsjö av dem. Olika färger, former, märken och annat. Jag kände inte att jag riktigt hade tid att botanisera bland dessa bågar idag, så det får jag göra en annan dag.

Idag vill jag tipsa er om en suuupergod nyhet (fast den har nog funnits i affärerna ett litet tag),


Årets juleskum med smak av knäck. De är riktigt goda, så har du inte provat dem rekommenderar jag dig att göra det. Dessa tillsammans med originalet är absolut de godaste.

Jag hoppas att din start på veckan har varit bra!



5 kommentarer:

  1. Det är en djungel med bågar, hoppas du hittar några snyggingar!!!
    Jag har sett dom där godsakerna men inte smakat dom ännu..

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det bästa är om man kan hitta max 4 bågar och ta hem och prova, ta gärna hjälp av expiditerna, de brukar vara duktiga.
    Trodde inte knack julskum skulle vara got alls. men nu får man nog prova.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh jag fullkomligt älskar juleskum, ska absolut testa knäcksmaken :)

    SvaraRadera
  4. Dom verkar goda. Får läsa vad de innehåller innan bara.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Tackar för tipset! Jag är svag för både skum och knäck ;) Kram Suss

    SvaraRadera