torsdag 20 juni 2013

Vilken värme






Ja, vilken värme vi har idag! Upp emot 30 grader här i södra delarna av landet, så idag söker
även jag mig till skuggan.
Jag hämtade barnen tidigare än vanligt idag och när vi kom hem fick de lite svalkande
glass, jordgubbar och is-te som de älskar att dricka när det är varmt ute.
Att dricka är extra viktigt varma dagar som denna, så glöm inte att hålla jämn vätskenivå.







Imorgon är det ju Midsommar afton och om jag inte tittar in hit under morgondagen
vill jag passa på att önska er alla

En riktigt trevlig midsommar med vackert väder och allt som hör till!




💜





6 kommentarer:

  1. Här har det fina vädret kommit på em :) det har varit kvavt hela dagen...
    Här har det varit fotboll hela veckan under dagarna för våran äldsta... Det är skoj att se på dom små när de spelar!

    Önskar dig en härlig midsommar
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja det är viktigt med vätska. ha en riktigt fin midsommar nu! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar till er med. Var försiktig med sillen :-) Kramar till hela familjen

    SvaraRadera
  4. Midsommarkramisar till dig vännen. Tina

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hade en fin midsommar.
    Visst är det viktigt att dricka när det är varmt ute.
    Ha en fin måndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Pool jaa det är det bästa vi gjort. Helt plötsligt blir alla somrar bra. Skiner solen två timmar ligger du vid poolen och du tycker dagen varit bra.... Min man säljer glasfiberpooler åt Spaobad som har sitt huvudnäste i Höör. Vi är supernöjda
    Kram helena

    SvaraRadera