torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag





Go'morron denna Skärtorsdags morgon!



Idag kör vi på med påsklunch, slutar tidigare från jobbet och Storasysters party.
Det blir med andra ord fullt upp idag.



Dessutom måste jag hinna med att ta en liten tur till det så här års berömda Blåkulla.
Någon som hänger på?
Kvasten är putsad och ligger klar.






Det känns som om fredags känslan infinner sig i dag trots att det är torsdag.



Nu kör vi påsk!



Hoppas din dag blir riktigt fin och kanske vi ses! :)




4 kommentarer:

  1. jag hänger på!:) Glad påsk till dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Jag ligger nerbäddad men en tur kanske gör mig frisk :)
    Ha en härlig påskhelg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja, visst var det lite fedagsfeeling igår, redan! Vi inledde påskledigheten med en kväll på stan, jag och mannen :)
    Glad påsk!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Kvastrace kanske??? Ha en fortsatt härlig påskhelg. Kramisar Tina

    SvaraRadera