torsdag 7 mars 2013

Ett oväntat fynd





Så var det torsdag kväll och snart är ännu en arbetsvecka
till ända!



I går gjorde jag ett helt oväntat fynd. Jag skulle hämta Storasyster E hemma
hos en kompis och i deras hall hängde en superfin klänning på en galge.



Bild lånad från Blingo.


Kompisens mamma hade klickat hem den från nätet, men den passade
inte henne så hon frågade om jag ville köpa den. Det ville jag så klart och 
när jag hörde priset trodde jag först att jag hade hört fel. 
125:- för denna fina klänning! Den är mjuk och skön i velour och passade mig
bra så jag slog förstås till.



Visst är det kul att fynda!



Nu njuter vi av kvällen innan det är dags för fredag och helg!







2 kommentarer:

  1. Inte fel att fynda i en hall hehe... ser fin och go ut!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka :-) nästan som en extra födelsepresent.
    Den ser jättefin ut.

    SvaraRadera