fredag 22 februari 2013

Äntligen fredagskväll





Har ni det bra denna fredagskväll?
Själv sitter jag uppkrupen i soffan med datorn efter en god middag.
Lillebror sprang hem till sin kompis direkt efter maten och Storasyster är på Pyjamasparty
hos en av sina kompisar.



Fina presenter måste man ju ha med sig till kompisen som snart fyller år.


Om en stund är det dags att hämta hem barnen sen skall jag njuta av detta nya choklad,






Det kan ju bara vara rätt, lakrits och Marabou mjölkchoklad. Hur skulle den
kombinationen kunna vara fel. Förhoppningarna är höga, hoppas jag inte blir
besviken ☺!



Trevlig helg till er alla!




3 kommentarer:

  1. Den där chokladbiten har jag missat! Smaskens!
    Här är det lugnt och skönt! Mannen jobbar sent, lille N sover och Wiggo han sover hos morfar för dom ska på bio imorgon!
    Yep underbart, sånt här njuter jag av... Lugn och egentid!
    Ha en toppen kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite egentid då! Choklad är underbart men det är väl synd att förstöra den med lakrits! Tycker jag ;)
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jag älskar lakrits, så jag tyckte den var supergod!
    Ha en fin helg! kramar Helena

    SvaraRadera