torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag








Go'morron Alla Hjärtans Dag!



Nu är jag tillbaka!
 Jag har inte varit så flitig med inlägg sista tiden, men det har
varit lite mycket över lag med sjuka familjemedlemmar och annat.



Idag har vi all anledning att fira. Hos oss blir det inte så mycket av det. Först 
blir det jobb och därefter skall jag på styrelsemöte, men jag har i alla fall
förberett något litet för mina kära. 
Firar ni?
Förvisso är det väl ett kommersiellt jippo, men varför inte passa på? Eller också
struntar man i det och gör något speciellt en annan dag istället.



För min del blir det åtminstone några av dessa favoriter,





Avslutningsvis vill jag passa på att önska dig 

Happy Valentine!




2 kommentarer:

  1. Hoppas att det är friskstuga hemma hos er nu :-)
    njae vi firar inte direkt, men visst är det inget fel på att ha en dag där man ska visa kärlek coh uppskattning men ibland kan man ju behöva det mer spontant..

    Hoppas i alla fall att du har haft en fin alla hjärtans dag

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med sjukdomar! Här firar vi bara med att ungarna får ett litet paket. Och jag unnade mig en bit choklad efter maten ;)
    Kramis Suss

    SvaraRadera