fredag 18 januari 2013

Se upp i backen!





Hej mina vänner!



Snön ligger kvar hos oss.
 Härom kvällen var barnen och jag ute och åkte pulka/snowracer efter mörkrets inbrott. 
Det behöver ju inte vara så sent den här delen av året (fast redan nu märks det att det är liiite 
ljusare på kvällarna). Vi hade med oss en pulka och en snowracer som Lillebror A 
fick i julklapp. Det var ganska länge sedan jag åkte just snowracer, men oj så kul det var! 
Det kan tänkas att jag ger mig ut på egen hand en mörk kväll för att åka lite själv...



Storasyster E på väg till backen.



När vi kom hem var mina fötter så kalla att jag fick ta på mig dessa godingar som jag fått i julklapp.






Jag tror bestämt att jag måste köpa ett par riktigt varma stövlar/kängor att ha när vi är ute
så här långa stunder i snön.



Idag kör vi terminens första VAB. Lillebror A var så hes och hostig igår kväll. 
Framåt morgontimmarna idag hakade Storasyster E på, så nu hostar de båda. En
hemsk "skällande" hosta.



Det blir ett lugnt tempo här hemma idag med andra ord och lite senare blir det
naturligtvis Fredagsmys i vanlig ordning.



En fin fredag hoppas jag att ni alla får!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar