lördag 29 december 2012

Shopping





God Morgon!



Hur har ni det denna lördag? Softar ni fortfarande runt i julstämning?
Det är så skönt i jultider tycker jag, på något sätt tillåter jag mig själv 
att bara göra ingenting. Ligga på soffan och läsa en bra bok är helt okej att
ägna sig åt en hel dag om jag så skulle önska. Det finns inte en massa "måsten" som under
större delen av året i övrigt. Konstigt, men så är det för mig. Ett betydligt 
lugnare tempo råder.



Idag bär det förmodligen av till Emporia, vårt nya stora köpcenter. Storasyster E har 
en del presentkort (julklappar) som hon vill handla för. För egen del hoppas jag 
på något nytt till Nyårsafton. Kanske vi rent av gör några fynd på rean?



Köpcentret Emporia!




Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar