torsdag 6 december 2012

Hemma på vår ort





Go'morron Torsdag!



Här hemma på vår ort brukar vi få lite julfint nere vid centrum.
I år har vi förutom traditionell julgran



även en tomte


en ren med släde


(lite suddig bild)

och en snögubbe.



Alla är de gjorda av granris som färgats i olika färger.
Visst är det fint!


Barnen tycker det är lika spännande varje år att se vad det blir för julmotiv.



Julen nalkas och det är bara två och en halv vecka kvar till julafton. 
Har du påbörjat julstöket än eller väntar du lite till?
För egen del tänker jag inte tillåta mig att stressa utan tar var dag som den kommer.



Nu skall jag till jobbet. Idag kör vi inventering, något som jag aldrig har ägnat mig åt tidigare!



En fin torsdag önskar jag dig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar