tisdag 6 november 2012

Ett tips och ett fall...




Hej tisdag!


Idag vill jag tipsa er om detta fantastiska doftljus:


Det finns på Blomsterlandet och kostar endast 69:- eller ännu bättre,


två för 99:-. De heter Modern light och doften är Jasmine bouquet.
Doften är ljuvlig och dröjer sig kvar. Inte som många andra doftljus där man mer eller mindre måste stoppa ned näsan i ljuset för att eventuellt ana någon väldoft.


Idag föll jag på mitt arbete. Jag fastnade med stövelns klack och föll rak lång ned på golvet, så jag får dras med en öm höft några dagar kan jag tänka mig. Det är ju lyckligtvis inte så ofta som vi vuxna faller. Jag tycker nästan att man blir lite chockad och undrar hur man hamnat där man är. Nåväl, min första tanke när jag låg där på golvet var, hur gick det med min mobil? Jag hade den i handen då jag föll och dumt nog oroade jag mig mer över den än om mig själv...


Nåja, nu skall jag njuta av en god middag bestående av ärtsoppa, med pannkakor, grädde och sylt till efterrätt. Ja, jag vet att detta egentligen skall serveras på torsdagar enligt tradition, men för att få ihop det så att ingen i familjen behöver äta soppa två gånger samma dag får vi vara lite flexibla här hemma.



Ha en skön kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar