måndag 19 november 2012

En vecka sedan




Hej mina vänner!



Vad tiden går, det är en hel vecka sedan jag senast gjorde ett inlägg. Bättring på den fronten!



I förra veckan var jag en sväng på det berömda varuhuset i Halland, i Ullared närmare bestämt. Oj så billigt det är på Gekås! Leksaker till barnen är ett bra exempel på saker som man kan jämföra rakt av med priser i andra butiker. Lego är riktigt billigt och annat också förstås. En hel del julklappar inhandlades, så nu är jag på god väg. Jag har varje år ett mål att alla julklappar skall vara inhandlade den 1:a december. Detta för att slippa stressa runt i affärerna och trängas med "alla andra". Istället har jag tid över till pyssel, bak och annat mysigt som hör julen till.






Ett fynd som jag gjorde var strumpor till Lillebror A. Jag har letat i mer eller mindre varje butik här i stan efter strumpor i mörkblått och svart utan mönster på foten. Hopplöst att finna. Detta fann jag däremot på Gekås till det fantastiska priset av 2,95:-. Helt otroligt! Jag köpte en hel påse full.



Trevlig afton!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar