tisdag 30 oktober 2012

Inga hål!!!



Idag har jag förgyllt vardagen genom ett besök hos tandläkaren! Inte så kul tycker jag, mer ett nödvändigt ont. Lyckligtvis hade jag inga hål och därmed var det snabbt överstökat.


Här hemma har vi förberett lite för stundande Halloween-firande med pumpor och godis.


Denna läskiga syn möts man av utanför vår dörr...


En liten lykta som Lillebror A har gjort. Den har fått en hedersplats på köksbordet.


I år tror jag inte att firandet av Halloween kommer att uppmärksammas så mycket i USA som brukligt. Vilken katastrof som har dragit fram och oj vilket arbete med att återställa efter Sandys framfart. Tänker på de drabbade och på de tappra räddningsarbetare som gör en jättefin insats.


Nu blir det lite mer pyssel innan det är dags att läsa för barnen och få dem i säng. Denna vecka är jag gräsänka då J är bortrest. Tråkigt när han inte är hemma och vi saknar honom alla tre!


Vi hörs!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar